Informujemy, że w związku z wejściem w życie nowych przepisów dotyczących rynku pracy i służb zatrudnienia, od 1 czerwca 2025 r. wprowadzony zostaje nowy model współpracy z osobami bezrobotnymi oraz poszukującymi pracy.
Każdy klient zarejestrowany w urzędzie pracy zostanie objęty opieką dedykowanego doradcy ds. zatrudnienia. Do jego zadań należeć będzie m.in.:
- prezentowanie dostępnych ofert pracy
- udzielanie informacji o możliwych formach wsparcia
- pomoc w zaplanowaniu indywidualnej ścieżki zawodowej
Sposób kontaktu z doradcą zostanie uzgodniony przy pierwszym spotkaniu w Urzędzie i może przyjąć jedną z poniższych form:
- osobiste spotkania w urzędzie
- rozmowy telefoniczne
- kontakt drogą elektroniczną lub tradycyjną pocztą
Nowa organizacja pracy ma na celu zapewnienie bardziej efektywnego i dopasowanego do potrzeb wsparcia w aktywizacji zawodowej.
Od 1 czerwca 2025 roku możesz być w ewidencji osób bezrobotnych przez okres do 3 lat.