Chcesz się z nami skontaktować? Możesz to zrobić na kilka sposobów:
Napisać do nas lub dostarczyć korespondencję na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Al. Armii Krajowej 70
82 - 200 Malbork
Za pomocą telefonu lub faksu:
tel. 55 272 33 51 do 55
fax 55 272 33 51
Za pomocą poczty elektronicznej:
e-mail: gdma@praca.gov.pl
sekretariat@malbork.praca.gov.pl
oraz za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej:
Urząd posiada skrzynkę na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej
- adres skrytki ePUAP: /pup_malbork/SkrytkaESP
Strona internetowa oraz Biuletyn Informacji Publicznej:
www: https://malbork.praca.gov.pl
BIP: https://pup-malbork.bip.gov.pl
Media społecznościowe:
Inspektor Ochrony Danych Osobowych:
Anna Skowron - iodo@malbork.praca.gov.pl
Godziny pracy Urzędu:
Urząd pracuje w dniach | Godziny otwarcia | Obsługa interesantów |
---|---|---|
poniedziałek wtorek środa - czwartek piątek | 7:00 - 15:00 7:00 - 16:00 7:00 - 15:00 7:00 - 14:00 | 7:30 - 14:00 7:30 - 15:00 7:30 - 14:00 7:30 - 13:00 |
W dniach (wtorek, piątek) wg. harmonogramu poniżej urząd czynny jest w godzinach od 07.00 do 15.00
Korespondencja z Urzędem
Powiatowy Urząd Pracy w Malborku udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, odpowiadającą wymogom określonym w art. 63 paragraf 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, którego treść jest następująca:
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."
W związku z powyższym treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.