Zmiany w obsłudze klientów urzędów pracy od 1 czerwca 2025 r. - Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Informujemy, że w związku z wejściem w życie nowych przepisów dotyczących rynku pracy i służb zatrudnienia, od 1 czerwca 2025 r. wprowadzony zostaje nowy model współpracy z osobami bezrobotnymi oraz poszukującymi pracy.
Każdy klient zarejestrowany w urzędzie pracy zostanie objęty opieką dedykowanego doradcy ds. zatrudnienia. Do jego zadań należeć będzie m.in.:
- prezentowanie dostępnych ofert pracy
- udzielanie informacji o możliwych formach wsparcia
- pomoc w zaplanowaniu indywidualnej ścieżki zawodowej
Sposób kontaktu z doradcą zostanie uzgodniony przy pierwszym spotkaniu w Urzędzie i może przyjąć jedną z poniższych form:
- osobiste spotkania w urzędzie
- rozmowy telefoniczne
- kontakt drogą elektroniczną lub tradycyjną pocztą
Nowa organizacja pracy ma na celu zapewnienie bardziej efektywnego i dopasowanego do potrzeb wsparcia w aktywizacji zawodowej.
Od 1 czerwca 2025 roku możesz być w ewidencji osób bezrobotnych przez okres do 3 lat.
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
tel. 55 272 33 51 do 55
fax 55 272 33 51
NIP 579-15-13-795
REGON 191934480
email: gdma@praca.gov.pl , sekretariat@malbork.praca.gov.pl
- strona internetowa: https://malbork.praca.gov.pl
- https://www.facebook.com/PUPwMalborku
Numer rachunku bankowego
18 1090 1098 0000 0001 4997 9487
Fundusz Pracy:
61 1090 1098 0000 0001 4997 9489
Zatrudnianie cudzoziemców:
93 1090 1098 0000 0001 4997 9495
